Când pleacă spre tine aranjamentele noastre?

Ne străduim să facem livrarea în maximum 4 ore de la plasarea comenzii. Totuși, acest timp poate varia în funcție de:

  • Tipul și numărul produselor comandate: Aranjamentele complexe, comenzile mari sau cele care necesită flori speciale ce nu sunt pe stoc, pot cere mai mult timp pentru a fi pregătite și livrate.
  • Ora la care plasezi comanda: Dacă plasezi comanda după ora 18:00, e posibil să nu mai avem suficient timp să o pregătim și să o livrăm în aceeași zi. Însă, te rugăm să ne suni totuși pentru a verifica împreună dacă există o variantă de livrare rapidă.
  • Locația de livrare: Distanța până la destinație, dar și ora la care comanda a fost plasată, pot influența timpul necesar pentru ca aranjamentul să ajungă la ușa ta.

Pentru a asigura o experiență de cumpărare corectă și transparentă, vă recomandăm să verificați cu atenție specificațiile produsului și compatibilitatea acestuia pe pagina dedicată înainte de a finaliza achiziția. Relațiile comerciale dintre client și SC NATURA ASSOCIATES SRL (www.seraviatelier.ro) sunt reglementate conform Ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind protecția consumatorilor în cadrul contractelor la distanță.

În conformitate cu legea, aveți dreptul să notificați comerciantul printr-o comunicare scrisă intenția de a renunța la achiziție, fără penalități și fără a fi necesar să furnizați un motiv, într-un termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii produsului.

Totodată, legea precizează că anumite produse, precum florile, nu pot face obiectul unui retur din cauza naturii lor perisabile, ce le face imposibil de returnat sau care riscă să se degradeze rapid (art. 10 lit. c).

Pentru a putea returna un produs, acesta trebuie să fie în stare perfectă, exact așa cum a fost livrat, în ambalajul original (inclusiv folie de protecție, acolo unde este cazul), cu toate accesoriile și consumabilele incluse, fără semne de uzură sau modificare. De asemenea, etichetele trebuie să fie intacte și să fie însoțit de documentele originale cum ar fi factura fiscală, instrucțiuni de îngrijire, etc.

În momentul primirii returului, produsele vor fi inspectate pentru a verifica dacă îndeplinesc condițiile de returnare menționate mai sus. În situația în care aceste condiții nu sunt respectate, returul va fi refuzat.

Vor fi refuzate produsele care nu sunt în starea în care au fost livrate, cele pentru care nu s-a notificat intenția de returnare înainte de livrare sau produsele deteriorate pe parcursul transportului din cauza unei manipulări incorecte.

De asemenea, SC NATURA ASSOCIATES SRL respectă prevederile Ordonanței Guvernului nr. 34/2015 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, prin care aveți dreptul de a vă retrage din contract în termen de 14 zile de la data la care dumneavoastră sau o terță persoană desemnată de dumneavoastră intrați în posesia fizică a produselor.

Pentru a exercita acest drept, trebuie să informați SC NATURA ASSOCIATES SRL cu privire la intenția de a vă retrage din contract, printr-o notificare clară (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau un e-mail). Puteți trimite notificarea la adresa: Bd. Pipera nr. 35, Voluntari, Ilfov sau la adresa de e-mail office@seraviatelier.ro.

Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi restituită pe același card folosit la efectuarea plății, într-un termen de maxim 30 de zile de la confirmarea returului.

Aceste condiții se aplică exclusiv persoanelor fizice, în calitate de consumatori.

Este suficient ca notificarea de retragere să fie trimisă înainte de expirarea perioadei de 14 zile, pentru a respecta termenul de retragere. Totodată, produsele trebuie să fie returnate înainte de încheierea aceleași perioade de 14 zile.

Produsele care pot fi returnate în termenul de 14 zile trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  • Să nu depășească termenul de 14 zile de la data primirii;
  • Să nu fi făcut obiectul unei comenzi speciale;
  • Să fie în aceeași stare în care au fost livrate;
  • Să nu prezinte semne de rupere, tăiere sau deteriorare, inclusiv intervenții neautorizate asupra produsului;
  • Să nu fi fost executate conform specificațiilor clientului (ex. aranjament dintr-o combinație de plante alese de către client în prealabil);
  • Să nu fi fost personalizate la cererea clientului;
  • Să nu prezinte urme vizibile de nerespectare a indicațiilor de îngrijire;
  • Să nu facă parte din categoria produselor care, din natura lor, nu pot fi returnate (precum florile), atâta timp cât acestea corespund detaliilor specificate pe site la momentul livrării;
  • Să fie returnate în ambalajul original, în care au fost achiziționate, cu toate accesoriile și etichetele intacte, fără a prezenta urme de tăiere, deteriorare, rupere, expunere prelungită la condiții atmosferice nefavorabile.

Rambursarea va fi efectuată numai în cazul în care toate condițiile de returnare prezentate au fost îndeplinite și produsele au fost primite înapoi conform specificațiilor.

Produsele vor fi returnate la adresa specificată pe site.